mandag den 9. august 2010

Klar til cykelløb igen :-)


Nu gælder det igen!!!!

På lørdag starter efterårssæsonen med løb i Herning. Det er en rimelig fald rute med kun en enkelt bakke på. Vi skal ud på 97 km/ 3 omgange.
Sidste år blev jeg nr. 3 i C klassen, så målet er top 3 igen. Formen føles god, men det er altid svært til det første løb efter en lang sommerpause. Alle er tændte og klar til RACE!!!

Onsdag aften får jeg mulighed for at teste benene i FCC's klubcup. Her er planen er benene rigtig skal på hårdt arbejde og hvor sejren ikke er det vigtigste.

I weekenden var jeg til PDR både Vejle, Odense og Middelfart etaperne. I Odense, hvor jeg cyklede frem og tilbage, deltog jeg også i et par cykelkonkurrencer. Jeg vandt den ene og var heldig at komme på podiet sammen med kyssepigerne og Matti Breschel.
Jeg skulle køre 5 minutter på Alpe d' Huez = meget ømme ben!!!
I dag, mandag, er mine lår og hofter meget ømme, så den står på hvile inden onsdagens klubcup. Ialt fik jeg kørt 142 km til og fra Odense, men bla. 15 km traktorpace på landevejen hjem fra Odense. Den kørte 42-43 km konstant.

Ikke mere i dag.

Ses derude på landevejen.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar