fredag den 30. juli 2010

Lidt nyt

En god lang sommerpause er snart slut inden årets sidste løb starter. Jeg har kun Herning, Fredericia og Thorsager tilbage inden vi drager til USA.

Jeg har trænet fint det meste af sommeren, så jeg er meget spændt på formen til Herningsløb den 14 august. Jeg tror på top 3, men de andre i C klassen har også trænet hele sommeren, så....

Lidt nyt om min løbeskade. I onsdags løb jeg min første løbetur i 11 uger!!! Det gik godt selvom det var meget hårdt. Jeg er virkelig savnet disse løbeturer!!!
Jeg løb ca 2,5 km og jeg mærkede ikke meget til skaden. Mine nåle i øret har virkelig hjulpet meget.
Første store løbetest bliver DHL stafet den 17 august på 5 km., det er dagen før FCC's eget løb. Det betyder at DHL stafet bliver ren jog for mig, da jeg gerne vil vise flaget på hjemmebanen.

Ikke mere i dag.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar