fredag den 13. august 2010

Nr 2 til klubcup

Lige en hurtig op date fra løbet i onsdags.

Vi skulle ud på 6 x ca. 9 km på en rimeligt flad rute. Vi var 11-12 stykker til start og der blev kørt meget taktisk i starten af løbet. Alle havde et øje på hinanden, da vi er rimelig jævnbyrdige. Ialt var vi ca 40, men delt op i A,B og C grupper.

Jeg forsøgte flere gange, men kom først afstedomg. før mål, hvor jeg kørte frem til Karsten O. Vi fandt ind i et godt sammenarbejde, som blev endnu bedre da Torlief kom frem. På de sidste 2 omgange fik vi et godt hul, så det skulle afgøres mellem os 3. Jeg forsøgte ca 1000 m før mål, men kom desværre ikke af med Torleif, så han vandt en sikker sejr foran mig.
Super god træning, hvor jeg ikke var helt tilfreds med benene. Måske fordi jeg løb en lille løbetur om morgenen?
Til gengæld ramte jeg det rigtige udbrud og var også stærk i udbrudet.

Nu glæder det Herning i morgen formiddag. Målet er klar. Jeg vil på podiet :)

God vind til alle.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar