mandag den 16. august 2010

Nedtur....

Ganske kort fra weekendens løb.

Lørdag i Herning.
101 km, hvor jeg var meget tæt på en sejr. Jeg var med i udbrud i ca 50 km, men blev hentet ca 3 km før mål. Det var noget værre LORT. Efter løbet var jeg helt nede og havde ikke lyst til mere cykelløb i år :-(
Vi havde 41 km/t i snit på 101 km. Jeg blev nr 31.

Søndag eftermiddag var der gadeløb i Esbjerg og mit humør var tilbage. Jeg skulle starte med B, JUN, H40 og min egen C klasse i et felt. Vi skulle ud på 30 omgange a 1,4 km, dvs. 1 times løb.
Selve løbet gik fint selvom det selvfølgelig var hårdt. Jeg var med i nogle udbrudsforsøg, men endte som nr ca 13-14 stykker. Godt tilfreds efter løbet.

På onsdag gælder det vores eget FCC cykelløb, hvor jeg håber på et godt resultat. Det bliver dog meget svært, da vi kun skal køre 80 km. Jeg håber på at ramme det rigtige udbrud og selvfølgelig går jeg efter en sejr!!!! Drømme har jeg lov til :-)

SLUT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar