søndag den 2. marts 2014

Kæmpe skuffelse!!!!

Der er gået 14 dage siden min sygdom forsvandt. Måske er jeg startet for tidligt op eller måske for hårdt, men noget er galt. Min form er laaaang væk.

I dag, søndag, var jeg til 4 etape af Fyns etape løbet og denne gang i Bogense. Det gik af H T!!!!

Allerede da jeg ankom til Bogense burde jeg kunne mærke hvilken dag der var på vej. Jeg havde glemt mig løbeur!!!! Nå, men jeg fik varmet op, mens jeg fik spurgt om tiden nogle gange :)
Inden starten havde jeg satset lidt mht mit sko valg. Vi skulle løbe 300 m i strandkanten, så jeg havde valgt mine trail sko....måske ikke det bedste valg, da resten af ruten var på asfalt.
MEN kl præcis 11 startede vi på de 8,195 km rundt i Bogense bymidte. Starten gik fint, da jeg fandt min plads som nr 4, men efter ca 2-3 km blev jeg overhalet første gang. Det fortsætte lige så stille gennem resten af løbet!!! Jeg blev kun nr 11 i dag og ovenikøbet overhalet af en pige!!! Jeg havde kvalme under det meste af løbet, så INTET fungerede i dag!! SKOD dag og jeg var mega skuffet efter løbet.
Jeg håber og tror, at min krop ikke er kommet sig 100% ovenpå l4 dages lungebetændelse for ellers bliver det ikke sjovt i 2014.

Jeg må op på hesten igen, som man siger. Næste lille test er på lørdag, hvor FCC/FTT afholder sidste afd. i Jerones cup. Her er mit mål bare et godt løb. Jeg kan ikke være med i fronten pt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar