søndag den 16. februar 2014

Lidt nyt

Sygdom + et lille tilbageblik......

Først et lille tilbageblik. I dag er det præcist et år siden, at cover billedet fra min blog blev taget. Det var under Daytona ½ Marathon. Jeg har lige set billeder fra dette års løb på facebook og ville ønske at jeg kunne deltage igen........måske engang......Men heldigvis var det ikke i år, fordi....

SYGDOM.

Jeg har været hårdt ramt af sygdom de sidste 14 dage. Ondt i halsen og feber for 14 dage siden. Først nogle dage derhjemme, hvor det bare blev værre og værre inden jeg gik til lægen. Han konstatere lungebetændelse og jeg på begynder en pencillin kur.
Feberen stiger stadigvæk efter 4 dage med pencillin, så igen til lægen. Nye piller, som heldigvis begynder at virke bare lidt. Det gik der lige 14 dage med!!! Jeg har ikke været så syg siden kyssesyge tilbage i 2000. Håber der går mindst 14 år inden næste sygdom i samme styrke!!! Sygdom er bare ikke mig :)

MEN jeg er klar igen og HOLD da lige op det er hårdt at starte igen. 1 løbetur og 1 cykeltur blev det til i denne weekend. Formen var langt væk, sygdommen måske ikke helt væk, da jeg fik nogle kraftige hosteanfald undervejs, men jeg er i gang igen :)

Den næste uge handler om at starte stille op, dvs. ingen høj puls. Jeg har læst på nettet, at kroppen IKKE må presses for hårdt efter en lungebetændelse, så jeg LYTTER efter.

Pas på jeres gode helbred :)

Ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar