onsdag den 26. marts 2014

SYG igen :(

NEJ, nu må det stoppe med al den sygdom!!! Vi har været hårdt ramt i denne vinter og det fortsætter åbenbart......

I sidste uge blev Mie indlagt på Fredericia sygehus pga lungebetændelse m.m., da hun kom hjem torsdag aften fik hun bare en god omgangssyge med opkast!!! Søndag morgen blev Marcus ramt af sygdommen, mens det blev min tur i går (tirsdag aften) Jeg håber vi snart bliver raske igen, selvom Mie's sygdom trækker noget ud.

Pga. Mie's indlæggelse blev sidste uge ikke den vilde træningsuge. Jeg fik løbet lidt i skoven i løbet af ugen inden weekenden kom, hvor jeg fik kørt 108 km og 100 km.
Sidste etape i etape løb Fyn blev jeg væk fra, da både sygdommen i huset men især min manglede motivation gjorde udslaget.

Det blev ikke til så meget tekst i dag.

Nyd det gode helbred :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar