søndag den 16. marts 2014

Årets første SEJR!!

Så kom årets første SEJR i hus!!

I Taulov ½ marathon har det også 10 km og 5 km. Her blev det til en sejr på den korte distance foran Dennis fra mit arbejde. Jeg besluttede mig først på dagen, at det skulle være løb i dag. Det kraftige blæse vejr kostede lysten til cykling denne søndag, så det blev en tur til Taulov.

Starten på løbet gik kl 11 og alle løbere skulle samme vej indtil ca 3 km, hvor 5 km drejede fra. Jeg lå ca 20 m bag ved de 2 forreste løbere(som løb 10 km og ½ m), så en fin start. MEN da jeg skulle løbe alene ramte jeg også den kraftige modvind...hård da op den var hård. Den sidste km var opad kirkevej i Taulov, så pulsen blev banket godt op.
Min tid blev 19,56 min for 5,4 km som ruten var. 3,40 min pr/km. Jeg er meget godt tilfreds med tiden på den rute, vind og vejr. Jeg tror/håber at det sidste af min lungebetændelse er væk, da jeg ikke hoster så meget mere.
Km tiderne var: 3,22 ; 3,35 ; 3,34 ; 3,50 ; 3,58. De sidste 2 km var i modvinden og opad bakke.

I går skulle jeg havde været til trænings cykelløb rundt om Rands Fjord, men det blev i stedet en tur som chauffør til Haderslev hvor Marcus skulle spille kamp.

Den kommende weekend er der planlagt 10 km i Nyborg sidste etape. Lysten er ikke står, så måske bliver jeg hjemme til hård træning :)

4 uger til Gardasøen. Formen er på vej tilbage, men stadigvæk lang vej til hvad jeg burde kunne. Jeg glæder mig til bjergene, selvom jeg denne gang når får tæsk......Der bliver kørt stærk i Fredericia :)

Hygge til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar