søndag den 26. januar 2014

Så blev det vinter!!!

Så blev det vinter eller i hvert fald MEGA koldt. De sidste par dage har vi haft minus 5-6 grader hele dagen og sammensat med en frisk til hård vind....Ja, så har det ikke været sjovt. Jeg har været pakket godt ind, men det er svært at holde varmen visse steder. I dag løb jeg med 4 lag tøj!!!

I dag, søndag, har jeg været til 3 etape af Etapeløb Fyn. Det var i Assens og igen 8 km. Ruten var flad og nok også en hurtig rute, hvis ikke det havde blæst så meget. I medvinden var det dejligt, men modvinden kostede meget tid. Jeg havde km tider på 3,50 min i modvinden!!! Ikke sjovt!!!
Jeg kom igennem som nr 6 i tiden 28,59 for de 8 km. Det giver 3,37 min pr. km. Fint tilfreds med tiden på denne årstid og min træningsindsats på intervalområdet. Nu handler det om at fortsætte den gode fremgang, dvs. passe på skader og ikke øge træningsmængden for meget.
Sammenlagt er jeg nr 4 og desværre for langt væk fra 3 pladsen. Tror jeg er ca 2 minutter efter og det kan ikke lukkes, da han har været markant bedre end mig fra afdeling til afdeling.

Se mere på :  http://www.sportstiming.dk/Results/IndividualResults.aspx?Id=676
http://www.sportstiming.dk/Results/IndividualResults.aspx?Id=676

Cykling var sat på stand by i denne weekend pga løbet, men også det kolde vejr. I fredags var jeg dog ude  50 km på crosscykel. Koldt? JAAAAA!!!!! Næste weekend håber jeg på cykelvejr, dvs INGEN sne!!!!

Ikke mere i dag.

God vinter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar