søndag den 12. januar 2014

Fremgang.....

Yes, det går fremad for tiden.
Mine skader går det meget bedre med, selvom de ikke er væk. Tape på akillessenen og jeg kan løbe smertefrit.
Desuden er jeg igen begyndt på fartleg under mine løbeture. Jeg vil her i januar måned løbe 1 gang om ugen med den nye 30-20-10 træning.
Super simpel træning som desuden gør træningen lidt sjovere. 30-20-10 handler om 30 sek jog/stille/gang, 20 sek jævn fart og 10 sek MAX spurt. Jeg løber dem i skoven, hvilket nok ikke er det bedste. Typisk løber jeg 5 x 30-20-10 inden jeg jogge 5-10 inden jeg igen tager en tur. Helst 2,3 eller 4 ture på en løbetur. Pt løber jeg 3 serier.

Cykling bliver kun holdt ved lige om lørdagen. I lørdags kørte jeg 82 km på crosscyklen sammen med FCC. Vi kørte nogle gode intervaller, men desværre var jeg lidt uheldig, da min kæde hoppede af hvilket betød et knæ i styret. AV!!!! Et kæmpe mærke, men heldigvis ikke noget alvorligt. Jeg rullede selv hjem fra træning og kunne også løbe i dag.

Næste opdate er med et tilbageblik på 2013 :)

Hygge og helst ingen vinter til Fredericia :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar