torsdag den 23. februar 2012

Ikke mere vinter??

Er foråret på vej??? Ihvert fald er sneen væk og vi nærmer os snart 10 grader :) Lækkert, men tilgengæld har det givet en frisk/hård vesten vind, som vi må slide i.
Men super dejligt, at vejene ikke er glatte.

Sidste uge var vinterferie, hvor jeg hyggede en masse med familien, dog fik jeg også tid til et træningspas ind i mellem :)
Bla. tog jeg 5 timer tirsdag formiddag, hvor jeg rundende 152 km. Kroppen var godt smadret til sidst, så jeg var ikke meget værd bagefter. Alene rundt på våde veje, men det gav god moral!!!

I lørdags var jeg til fællestræning i FCC. Jeg overvejede spinning pga regnvejret, men tog alligevel af sted. Nede ved klubben havde jeg ikke regnet med mere end 5-6 tosser, som skulle ud i det vejr, men vi var 17 mand i alt!!!! Det var vildt flot. Vi fik kørt nogle gode rulleskift i 4-5 mands gruppe, så alle fik trænet godt og hårdt. Det blev ca 1 time ialt med hård rulleskift. Ialt nåede jeg op på ca 115 km inden jeg trillede hjem til en kold kakaomælk.

Den nuværende uge står mest på stille træning, så kroppen ikke bliver kørt helt ned, men.........lidt gas skal der til :)

Ses derude.
Målet hedder A!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar