søndag den 5. februar 2012

Vintervejr

Så kom kong vinter til Danmark!!! Øv, øv og atter øv. Sne, mere sne og kulde og det er bare ikke mig. I dag har vi -9 grader.....


Sidste weekend kom jeg ud 4 timer om lørdagen, hvor vejene var nogenlunde, men selvfølgelig var der kommet et nyt lag sne søndag morgenX( gal Lørdagsturen var på min crosscykel, så det blev en hård omgang pga dårlig rullemodstand. Derfor bliver det til en del spinning pt. Der bliver svedt nogle liter væske ud af kroppen, desværre bare ikke mit fedtX( gal Jeg var på vægten forleden................ikke godt#-o d'oh!


Min træning går stadigvæk godt. Jeg får trænet nogle gode lange ture, som gerne skulle give godt afkast til sommer:"> rødmer Drømmen og målet hedder stadig A klassen, men en DM trøje i H30 klassen kan også godt redde 2012;) blinker


God træning til alle.


PS. Jeg overvejer om jeg skal købe nogle pigdæk til crosscyklen??

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar