torsdag den 9. februar 2012

Meget lidt nyt fra østfronten

Sneen driller stadig, men nu kan jeg snart komme lidt ud på vejene.

Igår havde jeg min første tur på landevejen i 14 dage og det gik ikke godt :(
Jeg tror aldrig, at jeg har haft så dårlige/stive ben.......Ren overlevelse på hele turen. Jeg håber ikke, at formen er helt væk, men måske var det pga mine 40 minutters løbetur fra dagen før.

Træningen består næsten kun af spinning, da mine ben ikke kan holde til løb mere. I år har jeg kun været på 3 løbeturer !!! Ikke godt ;( Jeg savner at kunne løbe en stille tur i skoven.....

Den kommende weekend afholder Jerone 4 afd. af Paris-Roubaix cuppen. Det bliver en hård omgang ude omkring østerby ved Trelde. Jeg kommer på mine pigdæk, men har ingen planer for løbet. Jeg er inde i en periode, hvor jeg er ramt af træthed hele tiden!!!! Jeg håber den kommende vinterferie kan give lidt frisk energi. Målet for weekenden er : overlevelse.....

Hygge og vi ses på lørdag til de friske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar