tirsdag den 14. februar 2012

Vinterferie :)

Yes, jeg ELSKER ferie. Faktisk har jeg ikke haft ferie siden uge 31, så............det er lidt siden.

I lørdags var jeg til 4. afd. af Jerone's Paris-Roubaix Cup. Vi skulle ud på 8 omgange a ca 4 km, hvor der var en lang grusvej stigning undervejs. En hård rute ;(
Ruten var dækket af sne gennem skoven og på grusvejen, så jeg havde sat mine pigdæk på. Jeg troede, at det var et godt valg, men........nej. Alle andre havde alm. dæk, så det blev en hård dag pga dårlig rullemodstand samt selve vægten på dækkene især på asfalten.
Jeg blev nr 4, hvilket var jeg meget tilfreds med. Igen i dag blev der kørt stærkt af især fælledvejs drengene, som blev spændende at følge i H40.
350 højdemeter på 34 km. Snit på 29,6 km/t.

Hele sidste uge havde jeg virkelig tunge/dårlige ben. Jeg var helt nervøs for overtræning eller måske sygdom. Jeg tror mest, at det skyldes den træning, som jeg følger. Jeg vil slappe lidt af på intervallerne, så jeg kan blive 100% frisk igen.

I min vinterferie vil jeg derfor ikke træne hård hver dag, men prøve at slappe lidt af :)

God ferie til de heldige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar