onsdag den 2. marts 2011

God form


Hej Alle

En lille opdate/status.

Formen er godt på vej synes jeg. Jeg er kun på rammen lørdag og søndag, mens jeg løber, spinner eller styrketræner i hverdagene. Det bliver stadig til en lang tur om lørdagen, men desværre mest alene.
I lørdags var jeg ude på 125 km, dvs 4 timer på vinterraceren. Først knap 1.30 time alene inden jeg trænede med FCC/FTT. Vi fik kørt nogle gode hårde intervaller, bla. 40 km rulleskift med Torleif. Den var lidt hård i 0 grader!!!!

Den kommende weekend kommer Brian Ebbesen til fællestræning, så der regner jeg med nogle gode kilometer :) Vi stiller begge op for Odder Elite i 2011.

Min sæsonen starter den 26-27 marts med løb i Tyskland. Det bliver en hård start, da et del A ryttere fra Danmark kommer derned, bla. ryttere fra Michael Rasmussens hold. Puha, jeg får det vist hårdt ;( A og B kører samme klasse i Tyskland.

Ellers rundede jeg ca. 38 år i mandags!!! Jeg håber alderen giver lidt ekstra fart i den kommende sæsonen. Måske kan jeg sidde gratis på hjul i udbrud :)
Ha ha.......NOT, det sker ikke. Jeg får det hårdt, men glæder mig til de første løb.

SES
Peter

PS. Billedet er fra 12 timers spinning i Dansk Fitness den 26-2-2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar