mandag den 14. februar 2011

SNE :(

Så sluttede det gode vintervejr natten til søndag. Øv, øv og øv. Heldigvis var lørdag en flot cykeldag med tørre veje og solskin, bare en god træningsdag.

Sidste uge var en normal træningsuge med lidt spinning, løb, styrke og cykling. Lørdag var en god tur på landevejen med klubben, hvor vi fik kørt nogle gode intervaller med rulleskift. Det var hårdt især pga vinden, men også fordi vi kun var 3 mand på ca 30 km rulleskift. Super god træning med god fart på.

Søndag morgen var sneen desværre kommet, så jeg løb ca 10 km samt spinnede 1 time inden jeg tog til cykelmessen i Galten ved Århus. Jeg fik set på lidt cykler....lækkert :)

Den kommende uge er vinterferie, desværre bare ikke for mig. Min klubkammerater fra Odder er i Spanien på træningslejr i flot forårsvejr. Jeg VIL med til næste år!!!!!

God træning til alle.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar