onsdag den 23. marts 2011

Sæsonstart i Tyskland.


I den kommende weekend gælder det årets første løb, hvor jeg både lørdag og søndag stiller til start i Tyskland med Team Odder.
Det bliver MEGET hårdt, da A og B skal køre sammen. Vi bliver ca 150 mand i feltet begge dage, så det bliver lidt sindsygt :( De sidste par år har der været en del styrt dernede.
Til start er bla. en del gode A ryttere fra bla. CHRISTINA WATCHES - ONFONE, Team Designa Køkken-Knudsgaard, Team Tre-for samt TEAM CONCORDIA FORSIKRING. Det bliver så hårdt!!!!!!
Formen er god, selvom jeg har haft en slem forkølelse i sidste weekend. I dag, onsdag, var jeg ude på 5 timer/153 km alene og benene var gode.

I Lørdags havde FTT/FCC den sidste afdeling af Paris-Roubaix Cuppen. Jeg vandt løbet foran Kurt Sørensen. I alt skulle vi ud på 6 omg, hvor der var point spurt efter 3 omg. I forbindelse med spurten kom jeg alene afsted, men ventede på Torleif som var på vej op. Vi kørte god sammen, hvor jeg trak det meste på asfalten, mens Torleif tog grusvejene på hans MTB. Min vinterracer var ikke helt perfekt til grusvejene, men det gik selvom jeg havde et par udsving med forhjulet undervejs.
Inden vi skulle ud på sidste omg. kom Kurt op til os. I spurten vandt jeg sikkert :)
Inden løbet havde jeg trænet 2 timer og bagefter rullede jeg lige lidt ekstra. Ialt 125 km med en god forkølelse i kroppen.

Jeg skriver igen efter Tysklandsturen.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar