onsdag den 30. marts 2011

Jeg overlevede tyskland


Ja, jeg overlevede turen til Tyskland selvom der var mange styrt ;(

Lørdag kørte vi Rund um ascheffel, som jeg havde prøvet for ca 4 år siden. Det var samme rute som sidst, så det var hårdt!!! Jeg lagde mig ned i enden af feltet, da jeg ikke ville i asfalten. Det gik også fint, da jeg ikke blev ramt. Til gengæld var der flere gange, hvor der skulle lukkes huller pga styrt. Desværre gik det helt galt på 3 omg, hvor et stort styrt spærrede hele vejen. Vi var en del, som aldrig kom op til feltet igen, så der sluttede vores løb.
Status: 66 km, snit 42,8 og høj puls!!! Alle andre Odder ryttere kom igennem løbet, som blev vundet af Rasmus Guldhammer tidl. proff.

Søndag galt det Giro Nortoft. 10 omg. ialt 125 km. Ruten kendte jeg ikke, men det var ikke en god rute. Den var pandekage flad, men lige efter mål skulle vi igennem lidt grus, hvor der kun kunne være 2 ryttere ad gangen!!!! MEGET sindsygt med 180 ryttere til start!!!! Jeg var ude af klamperne på hver omgang pga kø/STAU!!!!
Efter hver omgang blev vi færre og færre i feltet. Hele dagen havde jeg gode ben, men på 7 omg fik jeg problemer efter grusstykket. Jeg kæmpede i næsten 2 omg nede blandt bilerne inden jeg kom op til den sidste del af feltet. Vi kom hjem ca 40 sek. efter hovedfeltet.
Status: 125 km, snit 41,7 og ingen MAX puls. 4 mand kom igennem løbet. Vinder blev Michael Reihs proff. fra Michael Rasmussen's hold.

Mit mål for turen var nogle gode træningskilometer og det fik jeg. Jeg var ikke tændt på rigtigt cykelløb pga feltet var så stærkt. Det var besat som en Dansk post cup afd!!!

Nu gælder det vores egen B sæson, som starter næsten weekend. Jeg er meget spændt på hvordan formen er blandt de andre B ryttere i Jylland. Jeg tror på noget stort i 2011 :)

Mht B ryttere i Odder, så bliver det godt. Alle virker stærke og klar på sæsonen.

Peter

PS. Om 14 dage drager vi til Italien på træningslejr ved Cisano. Igen i år skal jeg prøve at vinde på Prada. Mit fokus i år handler kun om B klassen, så Prada står langt nede på min liste. Jeg håber på en sejr igen, men er ikke tændt på det pt........Mon ikke solskin i Italien kan hjælpe på det??




Ingen kommentarer:

Send en kommentar