mandag den 14. marts 2011

Samling i Odder

http://cykelmagasinet.dk/Artikel.aspx?artikelid=8459

I denne weekend var jeg til samling/test i Odder. Vi startede kl. 9 i Odder med bla. puls måling. Bagefter kørte vi ud til en flad rundstrækning på ca 6 km, hvor vi blev resten af dagen. Først kørte vi 1 omg. enkeltstart, hvor jeg kørte forkert :( Min tid blev ca 9,35 min efter jeg trak min fejl kørsel fra. Vindertiden var 9,05.
Vi kørte også 2 små cykelløb på hver 3 x 6 km. Ruten havde bla. et hårdt stykke med sidevind, hvor man skulle sidde fremme. I første løb sad jeg forkert, mens jeg i andet løbet kørte offensivt. Det gav resultat, da jeg vandt løbet :) Vi kom af sted 3 mand på de sidste 2 omgange, så det var en hård tur. Ialt 100 km på 3 timer.
Hjemme i klubben fik vi lidt middagsmad inden vi skulle til foto hos Opel i Odder.

Jeg var hjemme i Fredericia kl 17, hvorefter det blev til lidt hurtigt aftensmad inden jeg skulle til håndbold i Horsens med Mie og Marcus. En lang dag sluttede kl 23.....godt træt. Heldigvis vandt Danmark stort over Rusland, så en god dag.

Søndag morgen tog jeg af sted til fællestræningen lidt tidligt, så jeg kunne nå mit mål med 150 km / 5 timer. Først ca 55 km alene inden jeg fangede FCC's søndagshold. Turen gik op til Vejle, Hedensted, løsning, Vejle og hjem. I alt ca 95 km, så jeg klokkede 5.00.59, da jeg kom hjem. Jeg havde god ben, så det tegner godt for sæsonen.

God hård weekend, men det skal også til. Om 14 dage er første start i Tyskland :)

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar