tirsdag den 15. juni 2010

Vindblæst cykelløb i Vejen.

Hej

Siden sidst har jeg kørt flere forskellige steder. Torsdag klubmesterskab i FCC, nr 3, derefter Vejen licens løb, nr 38 og til sidst søndag motionsløb på munkebjerg, nr 4.

Klubmesterskab. 1 afd. rundstrækning tæt ved Børkop.
Jeg forsøgte nogle gange, men sov lidt i timen, da Torleif og Kurt kørte væk. Jeg troede lidt for meget på vores D ryttere, men de var desværre kolde. Øv, øv. Vi kørte i regnvejr hele løbet. 42 km ialt. (10 x 4,2 km)

Lørdag. Licensløb i Vejen. Ingen regn, men til gengæld blæste det 15 sek/m. Det blev derfor et hårdt løb pga vinden selvom ruten var helt flad. Det blev ikke mit løb. Jeg forsøgte en del på 2. omgang, men det lykkes ikke. I feltet spurt holder jeg mig tilbage, da jeg ALDRIG bliver sprinter. Nr 38 og sidst i feltet. Flot, ikk!!! Det blev gode 91 km med 40 km/t.

Søndag morgen tog jeg til Munkebjerg Classic, som er et motionløb på 100km. Et specielt løb med masterbil de første 65 km, hvor efter løbet er frit. Dvs. total cykelløb med politibil foran. Undervejs er der flere forskellige spurter, så man kan vinde en spurttrøje. Jeg genvandt spurt nr 3 i år, så det var super. Det var en flot blå trøje. Samlet blev jeg nr 4 i løbet. Vi var 5 som kørte sammen efter munkebjerg og vi kørte stærkt!!! 3 minutter foran de nærmeste på kun 25 km. Ialt fik jeg kørt 142 km denne dag.

På søndag gælder det DM for veteraner i Hedensted. Det bliver på en hård rute, men lige noget for mig. 126 km ialt i H30 feltet, som er en blanding af C, B og A ryttere. Jeg drømmer om sejr, men det bliver meget svært. Målet er top 10.

1 kommentar:

  1. Se gode billeder på http://munkebjerg-classic.megapixel.dk/billeder/lysbilleder/i23985/k

    SvarSlet