tirsdag den 29. juni 2010

SOMMER :-)

Yes, nu er vejret endelig blevet dejligt!!! Det blev også udnyttet i weekenden, hvor det blev til 2 gode og hårde træningspas.

Lørdag formiddag havde Jerone lavet en 140 km tur omkring Egtvedpigens grav, så det var lig med mange hidsige bakker bla. sluttede vi af med Gl. kongevej(AV mine ben) i Vejle :-)
På alle bakkerne blev der lukket op for gassen, så det blev et godt træningspas.

Søndag kørte jeg 90 km, men det var lidt mere roligt, dog også mange bakker bla. Munkebjerg.

I den kommende weekend gælder det Skiveløbet inden 1 del af sæsonen er slut. Heldigvis kommer der tdf fra på lørdag, så det skal nok gå!!!

Målsætning til Skive: Top 3. Ja, måske højt sat, men jeg går efter det :-) Dog bliver det et anderledes løb, da vi skal køre med juniorklassen. Jeg tror derfor at starten bliver noget vild, da de er kendt for højt tempo i starten, så jeg må nok være godt varm inden start.

SKADE:

Mht min achillessene, så går det rigtig SKIDT ;-( Jeg har ikke kunne løbe i 1½ måned, så det ser ikke godt ud. Jeg har prøvet forskellige læger m.m. og pt. prøver jeg nåle i øret. Jeg håber på bedring snart. Heldigvis mærker jeg ikke meget til skaden på cyklen.

God træning til alle.
Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar