torsdag den 24. juni 2010

DM i Hedensted.


Hej

I Søndags var jeg til veteran DM i Hedensted. Vi var et felt på knap 50 stærke ryttere fra både A, B og C samt nogle D ryttere, men flest B og C ryttere. Vi skulle ud på 126 km, 6 omg. i alt på en lettere kuperet rute, som ikke var vild hård.
2 minutter inden starten begyndte regnen desværre at vælte ned og det fortsatte hele løbet, dog med få pauser i tørvejr. MEGET kedeligt cykelvejr og glatte veje :-(

Min plan var at følge feltet de første 3 omgange, hvorefter jeg ville prøve noget. Jeg fulgte planen perfekt, så vi var samlet inden de sidste 3 omgange. Jeg kom af sted i forskellige udbrud, men alt blev kørt ind.
På næstsidste omgang skete der virkelig noget, da 4 mand kom af sted. Jeg kom med i 2. gruppe på 5 mand. Der blev virkeligt kørt stærkt, da vi kører 3 minutter fra feltet på sidste omgang!!!Vi henter 2 ryttere fra fronten til sidst, så vi kan kører om 3. pladsen. Jeg prøve lidt til sidst, men der er udsolgt.
Alt i alt et super kørt løb fra min side. Nr 9 til DM. SUPER stærk i dag.

Nu er der 14 dage til næste løb i Skive, hvor en sejr kunne være dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar