mandag den 7. juni 2010

JFM i Horsens.


ØV, øv og atter øv!!!

I går var jeg til jysk fynske mesterskaber i Horsens i C klassen og jeg havde virkelig sat næse op efter noget stort.

Løbet startede stille og roligt, da der kom nogle små udbrud af sted på 1 omg, men det blev hurtigt samlet igen. På 2 omg, ca midtvejs, kørte jeg mig frem i feltet og forsøgte med det samme. Jeg fik hurtigt et pænt hul alene, men jeg kiggede hele tiden tilbage, da jeg gerne ville have nogle flere med. Det skete også efter ca 3-4 km alene. Vi var på det højeste ca 12-13 mand i gruppen, men rutens hårdhed gjorde at vi kun var 8 mand på sidste omgang.
Her knækkede gruppen desværre på den hårdeste bakke og 2 mand fik hul. Dem så vi ikke mere, mens vi andre 6 skulle slås om 3. pladsen. Inde på opløbet blev vi desværre blandet med H40 feltets spurt, så det blev noget værre LORT. Derfor rullede jeg bare i mål til 7.plads.
Jeg var noget skuffet, da benene var til mere.
111 km, snit 40,0 km/t, ca 1250 højdemeter, ca 75 km i udbrud, alt i alt en hård søndag i Horsens.

Næste løb er Vejen på lørdag. Det er desværre ikke min rute, da den er flad. Vi plejer at komme hjem sammen med mindre vi får lidt vind til lørdag.
Målsætning: Jeg skal i udbrud undervejs, men oddsene er dårlige pga ruten.

Søndag gælder det måske motionsløb på Munkebjerg.

Slut for i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar