fredag den 20. september 2013

Ny status

               
14 dage er gået…..
 
Den netop afsluttede weekend gik med dobbelt cykelløb i Århus og Odder. Jeg var både heldig, dygtig og pisse uheldige.....
 
Først Århus løbet: 90 km på en kuperet rute (4 omgange) Fin rute med 250 højdemeter pr omgang. Den virkede ikke hård, måske pga den svage vind.  Det var svært med udbrud i dag, da mange forsøgte undervejs. Allerede på første omgang troede jeg løbet var kørt, men de blev hentet igen.
MEN jeg kom af sted i det rigtige udbrud. 9 mand, som fandt i et samarbejde, det rullede ikke perfekt, men vi kom hjem. Til sidst kørte 3 mand, så jeg kunne spurte om 4 pladsen. 6 plads blev resultatet i Århus på en flot efterårsdag i solskin.
 
Søndag morgen: Dagens løb var i Odder. Regnvejr, bakker og det værste af alt - HÅRD vind!! Det blev et rigtigt herrer løb. 110 km, 4 omg.  Jeg var meget aktiv fra start og med i ALLE udbrud. Derfor ramte jeg for 3. gang i træk det rigtige udbrud. Vi var 8-9 mand, som prøvede at samarbejde, men især vinden gjorde at det ikke fungere særligt godt. Jeg havde SUPER ben og da vi kun sidder 5 mand efter nogle punkteringer begynder jeg at drømme om sejr.  OG hvad sker der så???? Jeg er flad på baghjulet. SKOD!! Mega bitter!!! Sur og tvær ;(
Hurtigt hjem til bilen og så bare hjem til Fredericia. Sæsonen var slut…..jeg gider ikke mere!!!!
Efter nogle dage er humøret kommet lidt tilbage, så jeg tager lige cykelløbet i Esbjerg med. Det er på lørdag. Flad banerace, så ikke min force, men formen er god og jeg vil i top3 igen!!!
 
Løbetræningen går denne gang IKKE godt. Berlin bliver ren overlevelse/oplevelse. Jeg fik løbet 25 km sidste weekend, men siden har jeg haft problemer med hoften og den gamle skade i benet. Det bliver ikke sjovt i Berlin, når der står 30 km……….Uha, det skal bare overlevelse.
Marathon tiden kan blive alt mellem 3-4 timer. Jeg er ret ligeglad om det bliver 3,25 eller 3,45, bare jeg kommer igennem.
 
Sæsonen er hermed snart slut. Nye mål skal findes i efteråret. Jeg håber på løb, da jeg stadigvæk er lidt cykeltræt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar