søndag den 28. april 2013

Salomon

Sidste weekend var jeg til salomon trail Tour i Tørring. Målstedet var i actionparken, mens vi blev kørt ud til startstedet i busser. Der var 2 ruter på henholdsvis 9 og 16 km. Jeg var tilmeldt på den korte distance.
Vores start gik fra gudenåens udspring og tilbage til actionparken. En meget flot tur i lettere kuperet terræn samt lidt vådt underlag til sidst ;)

Jeg kom godt fra start og fik hurtigt et pænt hul. Vi skulle igennem en del dyrehegn på ruten, hvor der var en låge og derfor kunne jeg lytte efter når den smækkede  og derved tælle afstanden til nr 2. Efter knap 3 km løb jeg forkert. Der var en elhegn over vejen, så jeg løb op ad stien til højre. På toppen kunne jeg ikke se næste røde markering, så jeg stoppede op. Efter lidt panik i mit hoved,  besluttede jeg mig for at vende rundt. Jeg snakkede kort med nr 2, som var kommet frem og sammen fandt vi næste røde minebånd.

Afsted igen.....jeg satte tempo på med det samme, så han ikke kunne hænge på og var alene igen ret hurtigt. Resten af vejen nød jeg turen/ naturen, som var fantastisk og samtidig havde vi 10-12 g, medvind og solskin. Perfekt løbevejr :)

I mål var jeg 1.10 min foran nr 2, så en sikker sejr. Salomon Touren er godt lavet og samtidig meget hyggelig. Jeg vandt et par løbesko, som snart kommer med posten.
Efter løbet var der revence dyst på gokart banen blandt alle top 3 , både damer og herrer. Desværre tog de fleste hjem, men jeg tog også den oplevelse med. Vi kørte 10 min på banen og bedste omgangstid vandt. Jeg vandt også denne dyst ;)

En fed dag i Tørring var slut. Der kommer billede snarest ;)

God bededagsferie til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar