fredag den 19. april 2013

Ømhed ;(


En lille kort opdate klokken meget sent fredag aften.

I søndags var jeg til Gårslev 1/2 marathon, hvor jeg løb 10 km. Det gik okay, selvom det blæste en hel pelikan under løbet. Planen inden løbet var en tid på 35-36 minutter, men det gik desværre ikke helt efter planen.
Jeg kom afsted med en fyr fra Middelfart, som løb i samme tempo som mig. Ved 5 km havde vi 17.30, så tidsplanen var perfekt, MEN desværre kom vi ind i modvinden. De sidste 5 km gik på ca 18.30 og min tid blev 36.09 min. Min gps sagde 10,2 km, så ruten var ikke helt præcis.
Hvordan gik løbet? Jeg tabte desværre til Middelfart fyren, da han satte et hårdt tempo på ved 800 m mærket. Jeg troede ikke, at han var hurtigt men det var han. Bagefter fandt jeg ud af at han er tidl Europamester i 4 x 400 m løb, så i spurten havde jeg ikke en chancen. Næste gang rykker jeg ude  ruten ;)
Sluttiden var ikke helt efter mit ønske, men vinden ødelagde det. Boris fra FTT blev nr 3 knap 2 minutter efter.
Præmien var en stor buket blomster til konen samt en kedeligt håndklæde fra JYSK!?

Min cykling er kommet lidt i gang. Bla var jeg ude på 85 km inden løbet i Gårslev....måske derfor tiden ikke var god!!
Men jeg er igang igen!!!

I dag er næsten alle fra FCC/FTT taget afsted til Italien!! Og jeg har virkelig fortrud, at jeg ikke tog med, selvom jeg ikke cykler mere. Næster tager jeg nok med.......tror jeg.

Slut for i dag.
Nye spændende løb venter den kommende weekend ;)

3 kommentarer:

  1. Det Europamesterskab var nu ikke det helt vilde ( det var for klubhold, og der deltog vist kun 6-7 hold. Jeg løb dog hurtigere end Anders Holm, men det siger heller ikke så meget - vi var klart langsomst på holdet). At jeg vandt i Gårslev, skuldes nærmere at de sidste 800m gik nedad bakke, hvilket betød at jeg endeligt kunne få mine 88,4kg op i tempo. Det medførte så 3 dage med meget ømme lår.
    Når du planlægger at rykke fra mig næste gang, kan jeg desværre ikke tillade mig at trække i modvinden igen;-)
    God træning og meget fin blog,
    Hilsen fyren fra Middelfart.

    SvarSlet
  2. HAha... Men du løb godt i Gårslev selv med dine 88 kg :)
    Tror ikke at jeg kunne rykke fra dig i vinden, men nok bedre end en spurt med dig næste gang.
    Skal du også løbe Lillebælt ? Ellers ses vi nok til nogle løb. Jeg håber bare, at vi bytter om pladserne :)

    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, skal ikke løbe Lillebælt, da det er samme dag som Adventurerace i Silkeborg, så det må blive en anden gang. Har heller ikke de bedste oplevelser fra det halvmarathon...

      Slet