onsdag den 30. januar 2013

Hård træning - på grænsen til skade.

Siden sidst har jeg trænet hårdt. Typisk har jeg 3-4 hårde træningsdage pr. uge og i weekenden kunne jeg mærke smerter i skinnebenet efter en lang tur i skoven.
Jeg har sat tempoet lidt ned, så jeg ikke presser citronen for meget.

I onsdags havde vi test til vores nye sundhedsprojekt på arbejdet. Jeg fik målt livvidde, blodtryk, fedt % og kondital. Det gav 31 point ud af 33 , så jeg kan kunne blive bedre på et område, som var min fedt %. Her havde jeg 13,7 og jeg skulle gerne under 13.
Konditallet var 62,8 og det skulle jeg selvfølgelig teste dagen efter, hvor jeg løb 3300 m på løbebånd hvilket gav samme kondital. (Coopertest)

Cyklen er helt parkeret og kommer nok først ud til marts/april måned. Lysten er på samme lave niveau. Træningslejr til både Silkeborg og Italien bliver ikke til noget i 2013.

10 dage til rejseafgang.
Mål for mit 1/2 marathonløb derover er :
Under 1.19 = meget tilfreds
Under 1.20 = tilfreds
Over 1.20 = ikke tilfreds

Ved godt det er tidligt på sæsonen, så......men jeg skal have noget at løbe efter.

God træning til jer.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar