onsdag den 2. januar 2013

Godt nytår

2013 hedder det nu....

Jeg startede året med en lidt vanvittig løbetur den 1 januar. Vi havde været til nytårsfest, drukket lidt, sovet for lidt og alligevel ville jeg løbe en lang tur. Det endte med 25,2 km rundt om Rands fjord. De første 10 km gik rigtig fint i 39,50 min, men derefter blev det hårdt. Kroppen var træt og til sidst var jeg gennemblød af sved, så jeg var meget kold da jeg kom hjem. Jeg burde tage en drikkeflaske med på turen, så jeg kan øve at optage væske på mine løbeturer.
Turen rundt om Rands er på asfalt, så det er lidt hårdt ved benene. Tilgengæld er den god pga længden samt at man ikke kan dreje fra nogle steder. Der findes ingen smutveje, så det er hele vejen rundt, når man er startet. Perfekt længden til marathon træning :)

I dag (2. jan) er jeg tilgengæld HELT smadret, derfor 0 træning i dag.

I morgen gælder det lidt tempo, hvis benene er klar.

Godt nytår

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar