onsdag den 19. september 2012

Grænseløbet 5,1 km

I lørdags var jeg til grænseløbet ved Kruså. Jeg deltog også i løbet tilbage i 2009, hvor jeg blev nr 3 i tiden 18,13.
I år var løbet meget stærkere besat, så jeg blev nr 5 men tilgengæld var tiden 3 sek. hurtigere i år selvom vi havde en hård modvind den sidste kilometer. Tiden var 18,10. Fra nr 2-5 var der kun ca 25-30 sek., så med lidt træning gennem vinteren kommer det. Ikke at jeg kunne vinde løbet :)

Mht cykling, så har jeg stadig ikke været ude på rammen. Jeg havde ellers planlagt en lille tur i dag (onsdag), men med regn og blæst blev det til 6 km i skoven istedet.
Jeg er løber pt. Nu skal jeg bare træne lidt mængde og tempo, men samtidig passe på bentøjet så jeg ikke bliver skadet.

Jeg har tænkt meget over min "cykelkrise" Det er F.... mærkeligt, når jeg har kørt licens i 15 år og lige pludselig har mistet lysten TOTALT. Jeg kan sige med 90 % sikkerhed, at jeg ikke har licens fra sæsonstarten 2013.


Møjn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar