mandag den 3. september 2012

Jeg forsøgte da!!!

Lidt nyt siden sidst.

Vi har haft 14 dages løb pause pga bla. Post Danmark Rundt, men i den netop afsluttet weekend var der dobbelt løb i det nordjyske.

Det kan gøres ganske kort, da jeg ikke har formen eller benene til at være den bedste på dagen.
Lørdag i Aalborg på en rute med meget vind. Vi skulle ud på ca 128 km, hvor jeg med det samme kom i hug. Vi er ca 9-10 mand, men det bliver desvæære hentet hurtigt.
På 2 omg. kommer først 4 og siden 5 mand af sted, som holder hjem. Jeg kommer hjem med 2.grp, som bliver splittet flere gange undervejs. Jeg er så presset, men kommer hjem med 6 mand. Vi kører om de sidste præmie (2 stk), men jeg har ikke noget tilbage efter et forsøg ved ca 1000 m mærket.
Et meget hårdt løb, hvor jeg faldt af feltet flere gange, men alligevel kæmpet tilbage.

Søndag i Hjørring. Igen god vind, så jeg skulle af sted fra start. Efter ca 10 km kommer vi af sted 7 mand i et godt hug. Jeg er klart svageste mand, men det går godt.....lige indtil 4. omg, hvor "feltet" 9 mand kommer op. Der er helt udsolgt hos mig og da jeg ikke kommer med i næste udskilning på bakken kører jeg sæsonen i pit.

Hvis vejret bliver lækkert og vinden forsvinder, så tager jeg måske til Thorsager, men ellers er sæsonen lukket for cykling.
Det har været et meget dårligt år for mig. Lysten er meget lang væk pt, så HVIS det bliver cykling næste år hedder det H40 og jeg mener HVIS!!!

Positive ting:
Jeg har været til 2 motionsløb.
Først 5,7 km i Brørup, hvor jeg vandt i 20,23 min. Ca 1,20 min foran nr 2, så det var godkendt :)
Løb alene hele vejen, men havde heldigvis en cyklist/vejviser foran, som vil snakke lidt :)

Jeg fik også comeback i Hannerupløbet, som jeg ikke har været med til siden 1997!!!! Jeg løb ½ marathon i silende regnvejr på en hård (mange bakker) og mudret rute. Jeg blev nr. 5, hvilket var lidt vildt. Kun 2,30 min fra nr 1!!! Tiden blev 1.22.30.

Det giver lidt drømme for løb næste år. Der skal helt sikkert nye boller på suppen til næste år.
Sikkert: Ingen tur til gardasøen i uge 17
             Ingen licens i B
Ideer: Styrketræning til vinter fx. boksetræning
          Måske marathon løb næste år??


Ikke mere i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar