lørdag den 2. juni 2012

4 løb senere.

Siden sidst har jeg været til 4 løb:

Pinsen var en hård nyser. 3 løb på 3 dage med knald på og i SUPER sommervejr på 28-30 grader :)

Silkeborg: 105 km, 43,0 km/t i snit.
Stort felt på ca 65 ryttere til start og med kun 105 km løbsdistance var farten høj hele løbet. De første 10 km havde vi 46,7 km/t, så der blev gået til den.
Jeg forsøgte nogle udbrud undervejs, men var ikke helt dygtig i dag. Benene var ikke i top ;(
Nr 21 endte det med. Jeg kom hjem med feltet.

Herning: 135 km, 43,0 km/t
Igen en varm dag på en HELT flad rute. Ikke så meget at sige om løbet. Jeg kom hjem med feltet og blev nr 32, tror jeg nok.

Hammel. 116 km, 41,0 Km/t.
Sidste dag :). Hammel er med 4 gange Pøt mølle, så det blev en meget hård dag især pga vinden. Der blev kørt fra start!!! Jeg kom af sted de sidste 15 km med Torben fra Tønder, og jeg tog en 14. plads og 1 point :)

Alt i alt en super weekend i fantastisk vejr. I LOVE IT :)
( Jeg blev samlet nr 22 i pinsen cuppen )

Ugen efter de 3 løb var jeg TOTAL smadret, så jeg fik kun trænet 1 gang på cyklen!!!

I dag har jeg været til JFM i Randers. IGEN kom det gode forårsvejr tilbage. Blæst og koldt vejr!!! ;(

Randers: 114 km, 38,9 km/t i storm vejr!!
Løbet startede dårligt, da jeg blev sat efter ca 6-7 km, men heldigvis fik jeg kæmpet mig tilbage. Benene var ikke helt på toppen, men alligevel kom jeg med i udbrud i resten af løbet. Først var vi ca 10 mand, som kom af sted på 1 omg. Vi blev desværre hentet efter 3 omgange. Ren udskilning til sidst, så vi sidder 11 mand i finalen. Fra toppen af den sidste bakke er der ca 3 km hjem, men desværre i modvind, så jeg forsøgte ikke noget der. Til gengæld prøvede jeg som den eneste et forsøg ca 1500 m før mål, men jeg fik ikke hullet. Ved ca 700 m igen prøvede jeg igen, men nej!! Den gik ikke i dag, så jeg blev selvfølgelig sidst i spurten :)
Nr 11 og 1 point.

Næste opgave er Vejle løbet, hvor vi skal køre sammen med A ;( Av av av av.......
Om 14 dage er der H30 DM, hvor jeg MEGET gerne vil vinde. Sidste chance, da jeg næsten år er H40 rytter...................Av av av av.......gamle dreng.

Hygge til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar