søndag den 24. juni 2012

Tæt på, men nej :(

Siden sidst:
Sidste søndag: H30 DM i Svendborg. 7 omgange ialt 123 km. Nr 6
Jeg kom ned i det rigtige udbrud på starten af 2. omgang. Vi var 9 mand i starten og det var alle de stærke som var med . Desværre manglede jeg lige det sidste, da 4 mand rykker af sted ca 25 km før mål. Til sidst holder jeg hjem sammen med Ulrik fra Odense lige foran feltet.
Det var et hårdt løb pga vind, regn og kolde lår til sidst. (lorte dansk sommervejr)

Tirsdag:
Lidt smadret efter DM, men det var tid til 2.afd. klubmesterskab på en led rute ved Gudsø Vig. 650 højdemeter på 60 km.
Torleif vinder foran mig, da jeg ikke har farten på bakkerne. Jeg var lidt tung i dag :(
Efter løbet lavede jeg en kæmpe brøller, da jeg ikke tog tørt tøj på. Det kostede noget sygdom, som jeg ikke er kommet helt af med endnu. Fredag var hjemme under dynen, da jeg kogte over ;(

I dag, søndag. Løb på Sjælland i VILDT regnvejr!!! 15 x 7 km, så vi lærte ruten at kende :)
Jeg var meget tæt på 3. plads, men blev hentet 1½ omgang før mål. Benene var gode, men heldet var ikke med mig. Jeg blev nr 14 og ingen point......øv øv øv.

Sidste løb inden sommerpausen er den kommende weekend i Nordjylland. Nu vil jeg vinde :) Nu skal sygdommen bare helt væk, så jeg kan komme på 100% igen.

Til sidst må jeg lige rose Team Glud Marstand LRØ!!!! Deres DM kørsel i dag er.........FANTASTISK. Nr 1,3 og 4!!! Danmarks bedste hold. Sådan. Godt for Dansk cykling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar