fredag den 25. maj 2012

KRISE.......

Nedturen, manglende motivation og trætheden har virkelig ramt hårdt i år. Hvad er grunden??

Jeg har ikke det endelige svar, men jeg har måtte ændre nogle ting, så jeg kan komme tilbage på sporet. Min form her i maj 2012 har nok aldrig været bedre, så det er ekstremt bittert at det ikke ruller. Nu laver jeg lidt om på træningen:
1. Jeg er begyndt på nogle løbeture igen. Sidste år løb jeg ca 1 gang om ugen og det gav et afbræk fra cykling, som nok var sundt. 20-30 minutter i skoven istedet for 2 time rulletur  er mere mig.
2. Træningens mængden er sat ca 20 % ned, så jeg kan være frisk til løbene. Jeg er ikke 20 år, som dem jeg dyster med :)......Næsten det dobbelte...
3. Jeg ændrer mit sæsonmål, så oprykning til A klassen IKKE er målet mere. NU handler det om at finde gnisten igen.

Siden sidst var jeg til løb i Kolding, men det glemmer vi hurtigt. Koldt (7 grader), blæsende, regn og hagl samt samkørsel med A klassen. Jeg fik 50 km inden jeg kørte hjem.
Dagen efter rullede jeg til Vejle, hvor jeg kørte lidt med grejdalsløbet på 130 km inden jeg kørte hjem.

Sidste weekend var jeg med familien i Harzen, hvor jeg bla. prøvede Bloksbjerg. Det var lækkert med en pause fra de danske løb. Jeg cyklede bare nogle stille ture i bakkerne dernede sammen med min bror. Området var fuldt med danske motionsryttere. FEDT område :)

I morgen gælder det pinseløbene startede i Silkeborg, Herning på Søndag og Hammel på mandag. Vejret er heldigvis godt, så nu SKAL lysten komme tilbage.
Målet for pinsen: Jeg skal med feltet hjem :)
Ikke noget vildt mål, men............

Vi ses i solen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar