tirsdag den 6. marts 2012

Super weekend

I dag nyder jeg en velfortjent hviledag efter en weekend, hvor jeg trænede hårdt.

Lørdag fik jeg kørt nogle gode rulleskift sammen med FCC. Vi kørte ca 1 time hårdt på en rundstrækning med nogle gode bakker. Desuden var vinden fra øst, så det normale lange stykke med medvind var selvfølgelig med hård modvind......Lækkert..og...hårdt.

Jeg fik trænet lidt både før og efter træningen, så jeg rundende 160 km/5.15 timer. Om aftenen havde jeg 1 times spinning fra 19-20, hvor der blev samlet ind til børnecancerfonden.
Tror vist NOK LIGE jeg var træt. Dagens træning svarede til ca 190 km!!

Søndag kørte vi en flad tur til Fyn i den kedelig vind. Det var koldt, men ingen regn :) 125 km blev det til of med medvind hjem gik det fint.

Mandag var som altid spinning med mit hold. 1 time med FULD gas/intervaller/ryk m.m.!!

Den kommende weekend skal jeg til sidste afd. af Paris - Roubaix Cup finalen på lørdag. Det bliver en hård finale. 4 omg a ca. 11,4 km og hvor der er 3-4 stykker med grusveje pr. omgang, hvoraf de 2 er på bakker, så det bliver ren overlevelse. Drengene fra fælledvejen kommer nok i topform, så........piv piv.
Det bliver en lille test for mine ben, da jeg vil prøve mig af i løbet. Jeg har skiftet de tunge pigdæk ud, så det ruller lidt bedre.
Målet er top 3, hvis jeg ikke vinder :)


Vi ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar