tirsdag den 6. september 2011

Tid til indlæg igen

Hej Alle

14 dage siden sidste indlæg. Uha......skidt :)

Forrige weekend var der kun 1 løb, det var Thorsager søndag morgen kl 8,30!!!! Vi skulle kun ud på 104 km, så det var ikke lige noget for mig, da jeg er bedst over 120 km.
Starten gik stille og roligt indtil et stort udbrud kom af sted. Vi havde Brian med blandt 10 mand, men burde nok have haft en mere med.
Jeg kom af sted i 2. gruppe, da vi skulle ud på sidste omgang. Vi var 8 stærke ryttere, som var meget tæt på at lukke hullet helt. Tror vi manglede ca 20-25 sek på et tidspunkt. Desværre opdager de os, og sætter farten op igen.
I spurten til sidst har jeg desværre ikke benene til det store, så jeg bliver samlet nr 16!!! DVS ingen point = først til ingenting.
Efter løbet var jeg MEGET skuffet, men jeg havde forsøgt en masse så det var sådan set okay kørt.

Den følgende uge hang jeg noget med humøret, så det blev kun til ganske lidt træning.

I lørdags var der igen løb denne gang i Grenå. 128 km på en flad rute, men med en del vind skulle det vise sig.
Starten gik over stok og sten, da et udbrud kører fra km 0. Vi henter bla. A klassen, som startede 3 min foran os :)
Jeg var gennem hele løbet meget aktiv, da jeg ville med et det rigtige udbrud, men desværre lykkes det ikke. 5 mand kommer af sted inden sidste omgang og de holder hjem. Jeg kommer dog af sted i 2. grp igen og igen bliver jeg nr 10. Det er min 6. 10 plads i år!!!
128 km, snit 41,6 km/t.

Pt. er jeg den B rytter, som har flest placeringer gennem hele sæsonen, så nu mangler jeg bare det sidste trin!!

I dag, tirsdag, var jeg til klubmesterskab, som jeg tog som en god gang træning. Vejret var desværre ikke til min fordel, da jeg ikke er vild med regn. Jeg blev nr 2 efter Torleif, tabte med ca 10-15 cm!!. Jeg brugte mange kræfter i løbet, da det også skulle være hårdt for de andre :)

Den kommende weekend er der igen dobbelt løb. Det er Middelfart og Hedensted. Jeg har ikke sat mig nogle mål for løbene, men jeg skal være aktiv og gerne med i det rigtige udbrud.

Godt løb til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar