lørdag den 27. august 2011

Igen point på kontoen.

Sidste weekend var der dobbelt løb med Vejle og Odder.

Vejle:
Løbet var på 133 km på en god rute, hvor der især var en meget hård bakke. Det var Højen skovvej, som ca er 1000 m lang. 6 gange skulle vi rundt på ruten.
Da løbet startede kom der hurtigt et lille udbrud af sted. Resten af løbet blev der kørt mærkeligt, så flere ryttere kom af sted, men desværre ikke mig. Først på sidste omgang kom vi 3 mand af sted, som tog 7-9 pladsen. Jeg blev nr 8. Ok resultat.

Odder.
Søndag morgen i Odder på min nye hjemmebane. Vi skulle rundt 4 gange ialt 115 km, især Pederstrup bakken ville blive hård for feltet.
Min plan var at holde mig til, så på 1. omgang kom jeg af sted med 2 fra Odense. Desværre fik vi ikke lov,så efter ca 10-12 km blev vi hentet. Herefter blev der kørt MAX cykelløb!!! Feltet knækkede i 2 dele, hvor jeg desværre sad i den sidste. Jeg forsøgte at lukke alene, men det gik ikke. Til sidst efter 1. omgang med max fart kom vi op.
Igen blev der stukket i højre og venstre side. Min puls var i max, da 6 mand river sig løs og de holder hjem.
Ca 4 km før mål kommer jeg af sted i en lille gruppe, så jeg sikkert kan få point og denne gang som nr 10 (igen)
Det er min femte 10. plads i år!!! Nu er det vist tid til top 3 eller??
Benene var ikke på toppen i Odder. Jeg led meget, mens jeg i Vejle havde kanon ben.

På søndag gælder det Thorsager. Jeg ved ikke helt om det bliver mit løb, da vi kun skal ud på 105 km. Jeg kan mærke, at jeg er bedst/stærkest, når vi er over 120 km.

I torsdag var jeg til gadeløb i Århus. En disciplin, som ikke ligger så godt til mig. Høj fart i 1 time!!! Men jeg tog af sted til Århus med målet om en god gang interval træning.
Målet var at overleve de første 20-25 minutter, for derefter overlever man også hele løbet :)

Selve løbet gik KANON. Jeg kom fint igennem, som nr 29 i samme tid som feltet. 2 gange i løbet forsøgte jeg lidt udbrud, men det var hårdt. Glud Marstrand fra Horsens blev nr 1, 2 og 3!!
Vi kørte 50 km på 1,09 time, dvs 44,4 km/t i snit!!!! Tror pokker det gik stærkt!!! Mit hurtigste løb nogensinde.

Ikke mere i dag.
Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar