tirsdag den 13. september 2011

Lidt tættere på drømmen :)

I weekenden var der igen dobbelt løb på programmet. 2 gode løb, hvor benene blev testet MAX!!!
Faktisk var jeg næsten i udbrud i begge løb i alle kilometer!!

Lørdag Middelfart. 138 km, 6 omgange, stod på programmet!!! Efter ca 100 m var jeg allerede af sted i det rigtige udbrud, så det blev en hård dag på kontoret.
Vi blev samlet 9 mand, som fandt ind i et godt samarbejde. På 4 omgang var feltet meget tæt på at hente os, så der kom en lille udskiftning i gruppen, da 4 ryttere blev udskiftet med 5 stærke ryttere. På sidste omgang blev der virkelig åbnet op for ryk i højre og venstre side. Mine ben var gode, så jeg ventede på det rigtige tidspunkt.
Ca 2 km før mål rykkede jeg 100 % igennem og jeg fik hurtigt hullet, men desværre kom en bus ind på opløbet, som betød at jeg måtte bremse lidt op. LORT, for 150-200 m før mål måtte jeg se 6 ryttere komme forbi i høj fart og jeg fik den lidt kedelig placering, som nr. 7.
Jeg troede virkelig, at det var min tur til en sejr i dag, men.........snøft......snøft.

Efter løbet var jeg faktisk ikke skuffet eller bitter. Jeg havde kørt min chance 100%, men heldet var ikke med mig i dag. Måske næste weekend?

Søndag morgen i Hedensted. 105 km på deres hårde rute. 5 omgange.
Jeg havde regnet med en stille start, men nej!!!!! Vi startede ud med sidevind og hovedet under armen. Fuld gas de første 4-5 km, som virkelige var hårde. Jeg forsøgte nogle små udbrud, men pludselig var jeg af sted sammen med Brian fra klubben. Vi lå alene i ca 5-7 km inden 13 mand kom op til os. Jeg kunne se, at der var det rigtige udbrud pga ryttere, blandt andet sad der 5 fra Århus.
På de sidste 2 omgange blev der kørt cykelløb. Århus drengene ville smadre ALT, så da vi kører ud på sidste omgang er vi kun 9 mand tilbage, men stadig 5 fra Århus. Desværre kommer 3 mand at sted til sidst, så jeg "kun" kan spurte mig ind som nr 6.

Alt i alt 2 super gode løb for mig, desværre fik jeg ikke de point, som jeg måske havde fortjent, men det kommer næste weekend :)
Knap 240 km i udbrud, så formen er TIP TOP.

Nu er jeg oppe på 26 point og kun 6 point fra drømmen/målet for 2011. Det bliver MEGET svært, da vi kun har 4 løb tilbage. Egentlig er det meget nemt, da jeg "bare" skal blive nr 1 eller 2 i det næste løb, men der er mange meget stærke ryttere.
Lidt sjovt med ryttere, som er oprykket fra C eller H40, som spørger "Går det altid så stærkt??" Og ja, vi er ikke kommet hjem til en massespurt i B endnu i år. Der bliver gået til carbonen :)

Den kommende weekend gælder det Holstebro og Thisted. Jeg drømmer om noget stort, men skal også passe på, at A drømmen ikke blokerer det hele. Sker det......så sker det :)

ALT er muligt for dig - bare tror på det!!!!!!!!

Jeg er den med flest placeringer i B i 2011. Det havde jeg ikke regnet med, da sæsonen startede!!!!

SES
Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar