onsdag den 21. september 2011

Off day!!!

Sidste weekend var jeg til løb i Struer samt Hanstholm, som henholdsvis Holstebro og Thy cykelklubber stod for.
Begge dage var der "desværre" en god vind og regn :(

Lørdag:
Vi skulle ud på 5 x 25 km i B klassen. Jeg fik desværre ikke varmet nok op i kulden, så det kostede nok mit løb, da vi ramte sidevinden. Jeg sad faktisk i 1.grp, men døde hurtigt inden jeg fandt lidt luft/liv i 3. grp.
I alt blev det kun til 75 km inden jeg smed cyklen ind i bilen for at køre til Thisted.

En rigtig off day til mig og et løb mindre til mit lille A projekt ;(

Lørdag aften gik med at se DR2 på mit lejet værelse i Thisted. Heldigvis havde de tema lørdag, som handlede om cyklen :) Bla. et program omkring Race across america, hvor de fulgte en fra England. Jeg tror nok han var presset på de over 5000 km, som løbet er på!!!! Jeg var presset efter kun 5 km i dag!!!! PIV ;(

Søndag morgen. Igen regn og blæst, men temperaturen var lige et par grader højere end om lørdagen. B klasse skulle ud på 115 km, ialt 5 omg.

I dag ville jeg være på forkant med det hele, så jeg kørte med i næsten alt. Efter ca 3-4 km kom jeg alene af sted, men blev hentet igen. Der var hele tiden udbrud og efter ca 16-18 km kom vi af sted ca 9 mand. Vi fandt ind i et godt samarbejde, som gik godt indtil finalen. Desværre kommer 3 mand af sted, så jeg måtte nøjes med 6 pladsen i dag.
2 point til kontoen, som nu hedder 28 point og kun 2 løb tilbage.
Data: 115 km, 39,8 km/t i snit på våde veje.

Når jeg målet???
Det bliver meget svært. Mine odds er nok 25% at det lykkes og 75 % at det ikke sker. 4 point er "bare" top 4 i et løb. Desværre er de sidste 2 løb ikke blandt mine favoriter. Bla. har jeg ikke kørt Tønder i 3 år, da jeg ALTID bliver smidt i sidevinden eller på brostenene. Jeg håber, at det går bare lidt bedre i år!!!!!!

Ligegyldigt hvad der sker, så er jeg SUPER stolt på min 2011 sæson. Jeg har 16 placeringer i B klassen lige fra det første løb i Hjørring og til nu. Desværre har jeg misset nogle løb pga ferie m.m. og da jeg heller ikke kan spurte........ja, så bliver det ikke nemt, vel.

Den kommende weekend gælder det VM i København. FLOT, FLOT start af Danmark med Guld og sølv. Jeg glæder mig især til U23 på fredag og selvfølgelig eliten på søndag.

Held og lykke.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar