onsdag den 10. august 2011

Det var den sommer......snøft snøft

Sommerferien er slut og efterårssæsonen starter igen på lørdag.

Sommer og sommer.....bob bob.... Det har været en meget våd sommer og ikke det bedste vejr til træning. Jeg har desværre også været ramt af en hård omgang forkølelse, som jeg heldigvis er næsten færdig med. Ferien i år bestod af 5 dage i Prag, hvor jeg blev forkølet og slappede lidt af fra træningen, mens den sidste uge var i Skallerup og med god/hård træning. Bla. fik jeg trænet nogle gange med Hjørring cykelklub.

Jeg har generelt trænet godt siden det sidste løb den 3 juli. Det er blevet til nogle gode lange ture samt også nogle korte med god høj fart, så jeg ser meget frem til løbene igen. Bla. fik jeg kørt 611 km på 6 træningsdage i sidste uge. Det store mål for efteråret er selvfølgelig oprykning til A, som vil være meget vildt hvis det sker som 38 årige!!!! Jeg tror på det, så nu må jeg bare af sted i nogle udbrud, så jeg kan samle de sidste point :)

I går, tirsdag, smug startede efterårssæsonen med et gadeløb i Vejen. 42 omgange a 1 km i lidt regnvejr stod på programmet. Jeg var noget uheldig, da jeg fik en punktering efter kun 2½ omgang. Heldigvis kunne jeg låne et hjul, så jeg kom igennem løbet i samme tid som hovedfeltet (placering ca 30-40. Nu er gadeløb ikke min stærke side, men jeg sad godt med i går, så det tegner godt.

Den "rigtige" start har jeg i den kommende weekend, hvor vi tager til Hillerød og Holbæk. Målet er top 3 i af løbene. Det bliver 2 lange løb på henholdsvis 141 km og 150 km, så det bliver en spændende start især med det vejr vi har pt.

Slut for nu og god sæson :)

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar