fredag den 27. maj 2011

Update

Ups :(

Det er et stykke tid siden sidste update, så nu må jeg hellere i gang.

Siden sidst har jeg kørt 4 løb og det er ikke gået helt efter planen selvom jeg ikke er faldet igennem i løbene. Jeg har bare manglet heldet.

Sønderborg, 14 maj 2011. Nr 16 i B.
Regnvejr, kulde og lidt blæst, kan vist bedst beskrive løbet. Vi startede de første ca 10 km i tørvejr inden vi blev TOTAL gennemblødte og da temp. faldt til ca 10-12 grader blev det tæskekoldt. Jeg sad på cykel, men ALT rystede på mig. Det var så koldt og jeg fik krampe pga kulden.
Selve løbet var vi meget uheldige, da vi havde 2 mand afsted, som desværre blev hentet ca 10 km før mål.
Ca. 1,5 km før mål forsøgte jeg mit angreb, men desværre lykkes det ikke i dag. Jeg lå nr 3 ca 500 m før mål, men så kom feltet forbi.
ØV, men jeg forsøgte. Kulden var desværre en hård modstander.

Rødekro, 15 maj 2011. Nr 14 i B.
Igen regn og endnu mere blæst end dagen før. Det stormede på hele ruten, som var meget hård pga sidevinden. Ret hurtigt bliver feltet splittet pga vinden. Jeg sidder godt med og er også med i forskellige udbrud, men desværre ikke det rigtige. Jeg kommer hjem med 2. gruppe og bliver 14. Lidt skuffet efter løbet, da benene var til mere :(

Nyborg, 20 maj 2011. Nr 10 i B, 1 point :)
Årets største felt pga mange ryttere fra sjælland. Vi var 67 til start, så der var mange stærke ryttere. Nyborg ruten er god, kuperet med nogle små lede bakker. Jeg sad godt med i feltet og forsøgte forskellige udbrud. Desværre kommer 7 mand afsted på næstesidste omgang og de holder hjem. Jeg stikker 10-11 km før mål, først lidt alene inden en fra værløse samt Brian fra klubben kommer op til mig. Vi finder et godt samarbejder, så vi kan holde hjem til stregen. Det var et hårdt point, men dejligt med lidt succes igen.
40,8 km i snit på 125 km.

Randers, 22 maj 2011. DNF
ØV, igen regn!!!! Jeg hader regn!!!! Det kostede desværre en punktering efter 60 km, hvor feltet var total splittet pga hårdheden af ruten samt vinden og jeg sad perfekt!!!. Det er især vinden, som koster i løbene. Sidevind er så absolut det hårdeste for os. Ikke mere om det løb, men benene var kanon gode.

Næste opgave bliver måske Horsens den 28 maj. Jeg skal til firmafest dagen før, så..........måske stiller jeg op i Horsens.

Hygge og god vind til alle.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar