onsdag den 4. maj 2011

Italien, Prada, løb m.m.

Endelig hjemme efter 14 dages træningslejr i Italien. Førstvar jeg 1 uge ved Gardasøen og senere en lille uge ved Umbrien.

Inden jeg tog afsted til Italien var jeg til løb i Fåborg på en bakket rute. Jeg forsøgte en masse, men havde ikke heldet, så jeg endte som ca 17-18 stykker, og desværre ingen point.

Søndag morgen kørte jeg til Italien, hvor jeg var fremme kl 19,30 efter 1450 km i bil helt alene!!! LANG tur. De næste 5 dage fik jeg trænet i 24-26 g og skytfrit flot solskin. Længste tur var 150 km.
Onsdag formiddag havde vi vores Prada løb, hvor jeg var forsvarende mester. Denne gang fik jeg stor modstand af især Fredrik Sejstrup. Han var "lidt" for stærk for mig, så han vandt i 48,43. Jeg kørte 49,13, mens Torleif fik 49,55. Dvs 3 mand under 50 minutter!!!!
Jeg kørte mine 49,13 min. med pulssnit på 172!!

Lørdag kørte jeg videre til Umbrien, som er ca 400 km syd fra Gardasøen. Lørdag eftermiddag løb jeg en stille tur. De næste 4 dage fik jeg kørt nogle gode ture alene i meget flot terræn. Jeg fik bla. kørt 142 km den sidste dag, hvor jeg kørte lidt forkert. Min plan var en stille tur på ca 60-80 km, da kroppen var godt træt, men jeg kørte FORKERT!!!
Omkring Umbrien kan jeg fortælle, at det var en meget flot område. Mange små bjerge på ca 800-1000 m og næsten ingen biler!!
MEN der var et STORT minus!!!!
Deres veje var MEGA meget dårlige. Jeg har aldrig kørt på så dårlige veje noget sted i hele verden!!! Mine hænder blev total smadret af alle slagene ;(

Ialt fik jeg kørt 1060 km på 9 dage og 13.000 højdemeter.

I søndag tog jeg til Esbjerg, hvor B klassen skulle ud på 146 km!!! Et lang løb, så jeg havde godt med væske med i lommerne :)
Efter 5 km kommer 8 mand afsted med bla. Lars fra klubben. Senere i løbet kommer ca 10-12 også afsted, så alle præmierne var kørt.
ØV, men på næstsidste omgang henter vi pludselig 6-7 mand. Nu var der måske lidt tilbage, så jeg prøver et angreb ca 3 km før mål og holder hjem til 14. plads.
Jeg var meget tilfreds med løbet, da benene stadig var lidt trætte fra Italien.

3 præmier til 4 løb, en meget bedre start end jeg havde regnet med.

I går, tirsdag, var jeg til klubmesterskab i FCC. Vi havde elendigt vejr, da det regnede kraftigt inden starten samt at det kun var 5-6 grader. Jeg blev nr 3 efter Torleif og Andreas, som jeg var i udbrud med i næsten hele løbet. Hele løbet havde jeg virkelig dårlige ben ;(

Den kommende weekend er der dobbelt løb i Kolding og Vejen. Jeg håber på nogle gode løb, hvor jeg måske kan ramme det rigtige udbrud. Kolding bliver hård pga bakkerne, mens Vejen bliver hård pga hastigheden :)

God vind :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar