onsdag den 2. september 2015

Styrt og skadet

Nedtur..........kan vist bedst beskrive de sidste knap 3 uger.

Jeg havde store drømme og mål til sæsonstarten i Kolding og Vejen, men det endte desværre hurtigt.

Koldingløbet gik egentligt godt indtil vi hentede C feltet og bagefter blev hentet af A feltet. Det ødelagde hele løbet, da det gik i hat og briller.
Jeg blev dog nr 12, så efterårets første (og måske eneste point) kom i hus. Vi kom rundt med 40,4 km/t på de 90 km.

Dagen efter var det i Vejen. Jeg var frisk fra start og med i mange udbrud, som desværre alle blev kørt ind. Efter 70 km skulle vi også denne dag overhale C feltet og i dag gik det galt. En rytter kom ud i siden og styrtede, det gav et kæmpe styrt pga våde veje.Jeg havde ikke en chance for at undvide, så......BANG!! Ned i asfalten, hvor især højre hånd tog det meste af slaget.
Jeg rullede direkte hen til bilen, da hånden ikke var til mere i dag ej heller min cykel :(
Status 70 km/t med 41 km/t.

Efterfølgende har jeg haft store smerter i hånden og her 2½ uge efter kan jeg stadigvæk ikke træne igennem. Jeg har været ude 3 gange med forskellig succes. Cykelformen forsvinder lige så stille.

Hvad så??

Jo, jeg kan løbe lidt samt at jeg går nogle tempo ture i skoven på ca 5 km med hunden. Desuden har jeg deltaget i 2 motionsløb. Sidste lørdag i Nørup på 8 km, hvor jeg blev nr 2 på en hård/flot rute omkring Engelsholmslot.
I søndags var jeg til Hannerupløbet på 10 km og her blev jeg...........nr 2 :)
Igen var vinderen lidt bedre end mig, men jeg var tilfreds.

Det var alt for i dag. Imorgen gælder det fys besøg, som forhåbentlig kan hjælpe med min skade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar