onsdag den 23. september 2015

Det forsømte efterår.


Det forsømte efterår passer vist meget godt for mig…….desværre. Det er ikke gået helt efter planen. Styrt, sygdom og aflyst løb har sat en stopper for det.

 
Lille tilbageblik:

Lørdag 12-9. Cykelløb på hjemmebanen i Fredericia. Jeg ramte det rigtige udbrud efter ca 1½ omgang lige før Østerby bakken. Først var vi 3 mand inden yderligere 2 kom op omgangen efter. Jeg blev nr 4 efter et hårdt løb. Knap 95 km i udbrud kostede kræfter/overskud til sidst, men efter 4 ugers pause var jeg meget tilfreds med 4. plads.

Vi havde 39,9 km/t på 115 km.

Søndag 13-9. Haderslevløbet. Et lille felt på knap 25 ryttere i regnvejr. Benene var overraskende gode, men desværre satte en punktering efter kun 18 km en stopper for en fest!!! Øv.

Pga regnvejret fik jeg også revet lidt sygdom til mig, så det var perfekt L

 

Sidste uge kan beskrives med få ord. Sygdom/forkølelse og bare dårlig mave L

Jeg fik trænet ganske lidt, så det gjorde ikke noget at Rødekro løbet blev aflyst. Dvs ingen løb til mig, da Odderløbet om søndagen ikke var en mulighed.

 

Den kommende weekend gælder det årets 2 sidste løb i Tønder og Bov. Tønder er med brosten og sidevind, mens Bov er pandekage flad. Jeg har INGEN forventninger til løbene. Den sidste uges sygdom har kostet en del energi, så jeg håber på nogle sjove løb. Jeg bliver nok ikke nr 2 i Tønder igen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar