mandag den 10. august 2015

2. del af 2015 sæsonen starter på lørdag

Nå....nu gælder det igen.

2 del af 2015 sæsonen starter på lørdag. Jeg tyvstartede måske lidt med Randers Bike Week, men den rigtige start er først på lørdag :)

Weekenden byder på dobbelt løb i Kolding og Vejen, hvor Kolding ruten er den klart hårdeste. Jeg håber og tror at formen stadigvæk er god, men det må tiden visse. Jeg skulle gerne på podiet i det ene løb, det er målet.

Mine efterårsmål er:
Sejr i H40
Oprykning til B
Point i B

Ja, jeg sætter mig selv under pres med de mål, men det kan godt lykkes, hvis jeg rammer de rigtige udbrud osv. Formen er helt klar i top!!

Den sidste uges træning har ikke været vild, da jeg var "lidt" træt efter Randers. MEN jeg sluttede ugen af med 172 km i går (søndag), hvor jeg bla. deltog i Tour de Vestfyn på 125 km. Vi kom rundt med knap 39 km/t, så en fin gang træning.

Ikke mere i dag. Vi ses til et løb, ikk?

Mojn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar