tirsdag den 4. august 2015

Ugen efter Munkebjerg Classic var der igen løb på Munkebjerg, denne gang via Cykelmagasinet.

Her kørte vi ca 80 km (2 omgange), hvor der var 2 bakkespurter undervejs. Hurtigste rytter på de 4 bakker vandt løbet og jeg vandt :)

I sommerferien deltog jeg i 3 løb i ASSENS. Først gadeløb på 2 km pr. omgang og med ca 800 m brosten på!!! Av!! Her blev jeg nr 5
Lørdag og søndag var det TV2 på tour løb på ca 100 km begge dage. Jeg blev nr 4 og 5, så meget tæt på begge dage. Begge løb var super stærkt besat, så god træning.

Selve ferien var på Tenerife, hvor jeg lejede en fin Canyon cykel. Her kørte jeg nogle gode ture på vulkaen Teide, hvor det gik fra 0-2300 højdemeter over ca 45 km.
ca 2.30 time til toppen og 50 min ned, så var jeg helt færdig.

Efter ferien deltog jeg i Randers Bike Week:


Randers Bike Week startede i torsdag med gadeløb i Hadsten. H40, H50 og H60 startede sammen på en 1,4 km rundstrækning. Vi skulle køre 30 min og det var med gashåndtaget i bund fra start 😖 Jeg blev nr 9, men tabte 4 dumme sekunder, som i den sidste ende fik betydning.
Senere på dagen var der bla elite feltet med Chris Froome 🚴🏆
2 etape var "bjergeetapen", 7 omgange ialt 108 km. (178 højdemeter pr omgang ) Ruten var mega hård og da det samtidigt blæste en kraftig vind denne dag, så gav det spændende cykelløb i alle klasser. Jeg ramte det rigtige udbrud allerede efter kun 4-5 km, så det blev en hård dag på kontoret 😁 Nr 4 blev dagens resultat og samlet nr 5 i klassementet.
3 etape. 8 omgange som gav 99 km (114 højdemeter pr omgang) Ruten var lidt lettere, men stadigvæk med et par bakker undervejs. Jeg endte som nr 14 i feltets spurt, men samlet nr 4.
4 etape. Kriterium på 11 omgange a 4,2 km og med en lang bakke undervejs. (47 højdemeter pr omgang)
Jeg var 8 sek fra 3 pladsen inden dagens løb, så det var målet samt en top 3 på dagens etape.
OG det lykkes næsten......Jeg blev nr 2 efter solo de sidste 1000 m, men det gav kun 6 bonussekunder, da jeg blev hentet på stregen.
Status. Nr 2 på sidste etape og nr 4 samlet. De troede at jeg var endt som nr 3, derfor er jeg på podiet på billedet under.
Løbet kan KLART anbefales til alle, som savner lidt race i sommerferien. Vejene er næsten lukket 100% af alle dage, så TOP sikkerhed samt bil og motorcykel foran hvert felt 👍👍👍👍👍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar