lørdag den 15. december 2012

SEJR!!

Hej alle

SEJR i dag.

Det er altid lækkert med en sejr, selvom det var et lille juleløb i løbeklubben.
Vi skulle løbe 6 km, desværre ikke i skoven pga. sneen og tøvejr. Ruten var istedet for flyttet til asfalt med lidt glatte fortov undervejs. 3 km ud og hjem rute, bla. hele vejen op ad Røde Banke og ud til vendepunktet inden vi skulle hjem igen. Jeg vandt med ca 4 minutter foran nr 2, så jeg var fint tilfreds med tiden på 21,45 min. (3,37 pr. km på den rute....godkendt)

Mht træningen, så går det SUPER. Motivation/lysten er helt i top, selvom vejret har skubbet træningen indendørs.
Bla. har jeg løbet et meget hårdt træningspas på løbebånd.

Se: http://www.motiondanmark.dk/loeb/ugens-loebepas/ugens-loebepas-uge-49/

Man får en flot pulskurve, som ligner en savklinke :)

Træningen på cykel er ikke stoppet, da jeg stadigvæk hele året har mit spinningshold om mandagen. Altid en god start på ugen med lidt intervaller :)

God weekend.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar