fredag den 7. december 2012

Glædelig jul

Hejsa igen.

Som jeg skrev sidste gang var jeg på vej imod lidt sygdom........og det kom desværre. 4 dages fri fra job og træning inden jeg igen komme løbe en lille tur. Jeg hader sygdom!!!!

Ellers sker der ikke det store her off season. Sneen er desværre kommet, så cyklen er sat i stalden. For 1 år siden ville jeg bare pakke mig ind i tøj og af sted på cyklen, men efter løbet er blevet nr 1 hos mig er jeg blevet en kylling. Jeg håber dog på lidt mildere vejr inden jul, så jeg kan komme ud.

Løbe træningen går godt. Jeg har god fart, skadesfri og godt mod på den nye sæson. Bla. vil jeg fremhæve www.motiondanmark.dk, hvor der er gode løbetips hver uge. I denne var det http://www.motiondanmark.dk/loeb/ugens-loebepas/ugens-loebepas-uge-49/
Det pas løb jeg igår og det var............HÅRDT.
Mine data var 17,5 km/t under hele passet og jeg startede på 0 % og endte på 8 %, som jeg fuldførte. Meget godt tilfreds.

Det mest spændende er mit nye ur, en tidlig julegave til mig selv. Jeg har købt Garmin 210 forerunner.

Den første tests var i morges, hvor jeg køb 5,7 km inden job. Tror det bliver et hit for mig, når jeg skal træne til marathon, så mit tempo bliver perfekt på de lange ture.

Ikke mere i dag.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar