fredag den 26. oktober 2012

SEJR!!!!!!

I lørdags blev det til min første sejr på ½ marathon nogensinde :)

Jeg var taget til Kliplev ved grænsen, hvor der på en lidt hård rute skulle løbes 21,097 km. Ruten var på asfalt og gennem skov, desuden var der lidt vind samt nogle små bakker undervejs. Det blev et hårdt løb, selvom jeg vandt stort.
Planen og målet for løbet var en tid omkring 1.20.00, men det var inden jeg kendte ruten, så da jeg fik sluttiden 1.20.09 var jeg super stolt og tilfreds.
Under hele løbet var jeg alene, dog ikke helt alene da jeg havde en følgecykel med som vejviser, men der var laaaangt ned til nr 2. I mål var jeg over 5 minutter foran nr 2.
De sidste 10 km var ikke gode, men jeg havde 36.20 min ved 10 km inden jeg faldt i tempo.
Gevinsten var ikke særlig spændende. 1 rødvin, lommekniv, 1 cap samt 1 t-shirt.
Efter løbet drog Mie og mig til tyskland, hvor vi støttede de fattige grænsebutikker :)

Min træning går godt. I sidste uge var jeg tilbage på cyklen, da vejret var fint. Jeg fik kørt 2 små turer på min crosscykel. Pu-ha......det var hårdt. Fik bla krampe undervejs ;(

En lille sjov historie fra torsdag på mit job:
Kl 11.52 går jeg lige på facebook, hvor jeg under "motionsløb i Danmark" ser, at tilmeldingen til Berlin Marathon åbner kl 12 samme dag!!! HOV, tænker jeg............Kunne det være en mulighed for mig.........Efter præcis 8 minutters betænkningstid har jeg besluttet mig. JEG GØR DET SGU!!!!!
Så nu skal jeg sidst i september til Berlin Marathon, som har 40 års jubilium.....passer godt på mig da jeg også runder 40 år :)
Målet er allerede sat : Under 2.50, gerne under 2.48, men ellers bare bedre en PR, som er 2.57.

Den hurtige læser kan også se, at der ikke bliver noget cykelløb næste år. Her til aften er der klubfest, hvor jeg for første gang ikke er med.Jeg er sgu nok lidt sær, men gider ikke tænke på min skod sæson. Nu ser jeg fremad til 2013. Jeg skal løbe en del ½ marathon inden Berlin, så jeg er klar til at møde muren på marathonløbet. Det bliver min 4. marathon :)

Hygge.
Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar