søndag den 1. april 2012

Kun 7 dage til sæsonstart i Varde!!!

Tiden nærmer sig sæsonstarten, som bliver på næste søndag i Varde. En rute, som bliver hård  hvis vejret fortsætter med den vind :(

Er formen i top?? Ja, jeg føler mig meget klar. Måske mangler jeg det sidste hurtighed i benene, men det kommer nok hurtigt. De første 3 løb i april måned samt turen til Italien skal bruges til den sidste finpudsning inden maj/juni måneds løb. Jeg forventer ikke noget her til starten, da Varde, Sønderborg og Vejen er helt flade og ikke lige mine ruter.

De sidste 14 dage har jeg trænet hårdt, langt og godt. Træningsmæssigt toppede jeg i denne uge, da jeg kørte 201 km i onsdags, mens jeg var med FCC i Silkeborg på træningslejr. Her fik jeg kørt 374 km på 3 dage i HÅRD blæst. Især turen i fredags til Silkeborg i 15-20 sek/m vind var hård for alle!!!! Lørdag formiddag kørte vi et lille løb på 8 omgange (ca 56 km ) med en led bakke på. Jeg vandt, da jeg kørte alene på sidste omgang.

Mit sats med fridage på alle onsdage i marts måned er gået godt. Jeg har kørt 135,150,170,201 km på de 4 onsdage. Jeg håber og tror, at det kan give den sidste styrke i benene som jeg manglede sidste år.

Held og lykke til alle med sæsonen 2012 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar