onsdag den 11. april 2012

NEDTUR!!!!!

FUCK et lorte løb!!!!!

Søndagens sæsondebut i Varde gik desværre meget skidt ;(
Jeg havde ikke dårlige ben, blev ikke sat i sidevinden eller noget, men vores løb blev ødelagt efter kun 10 km, hvor vi hentede A feltet. Ca 20 mand kom forbi A feltet, mens resten og mig (ca 25 mand) blev fanget bag det store A felt på 120 mand. Vejene var smalle, så da vi endelig kom forbi var løbet kort. Ca 1-2 min frem, så det var SLUT.
Jeg kørte derefter løbet som et hårdt træningspas, hvor vi kørte rulleskift. Vi var 6-7 mand, så lidt træning fik vi kørt. Ialt 105 km med 40,0 km/t.

Løbet har påvirket mig meget, desværre meget negativt. Jeg har total mistet lysten, så denne uge har været hæslig. Desuden hjælper vejret ikke på mit humør.
Min træning i denne uge har været .............ganske lidt.

Den kommende weekend står den på Sønderborg og Vejen. Pt. er lysten helt i bund, men jeg SKAL afsted!!! Målet er lidt succes. Point på kontoen vil være vildt :)

I påsken havde vi et lille træningsløb på 4 x 8 km i FCC. Her kom vi hjem 8 mand til stregen, hvor jeg vandt en lang spurt :)
Jeg ved, at formen er SUPER, så nu skal jeg bare finde det gode humør igen!!!!!

SMIL PETER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar